ECOCOST PLATFORMA

Išmani viešųjų pirkimų valdymo platforma

Platforma, kurioje susijungia informacinės technologijos ir patirtis viešuosiuose pirkimuose

ECOCOST PLATFORMA

Visą viešųjų pirkimų procesą apimantys moduliai

Planavimo modulis

  • Sugrupuoja panašius pirkimus pagal iniciatorių įvestus poreikius;
  • Pateikia rekomendacijas dėl pirkimo būdo parinkimo automatiškai įvertinant galimybes taikyti išimtis;
  • Parengia pirkimo plano dokumentą vadovų tvirtinimui ir viešinimui;
  • Fiksuoja atliktų pirkimų rezultatus juos susiejant su pirkimų plano informacija;
  • Generuoja pirkimų plano vykdymo progreso, sutaupymų, pokyčių ir kt. ataskaitas.

Vykdymo modulis

  • Formuoja pirkimo inicijavimo paraišką iš pirkimo plane esančių bei iniciatoriaus papidomai pateiktų duomenų;
  • Generuoja konkrečiam pirkimui pritaikytas pirkimo sąlygas su priedais;
  • Generuoja tiekėjų apklausos pažymą;
  • Formuoja visų pasiūlymo vertinimo etapų protokolus, siūlo pranešimų teikėjams tekstus;
  • Generuoja pirkimo procedūrų vykdymo ataskaitas.

Sutarčių modulis

  • Atveria organizacijos sudarytus prekių/paslaugų/darbų katalogus;
  • Leidžia formuoti vieną užsakymą keletui galiojančių sutarčių;
  • Stebi užsakymų vykdymo progresą;
  • Vykdo pristatymų kontrolę, skaičiuoja likučius;
  • Stebi sutarties vykdymo eigą, praneša apie sutarties vykdymo parametrų pasikeitimus.

Biudžeto modulis

  • Sudaro būsimų viešųjų pirkimų ir vykdomų sutarčių metinį biudžeto planą;
  • Leidžia matyti asignavimų valdytojų biudžeto panaudojimą;
  • Leidžia pirkimais ir sutartimis nepanaudotus finansinius ištekius perskirstyti;
  • Formuoja biudžeto sąmatas;
  • Generuoja biudžeto vykdymo ataskaitas.

Analitikos modulis

  • Leidžia realiu laiku stebėti pirkimų veiklą ir priimti operatyvius sprendimus;
  • Grafiškai atvaizduoja pirkimų veiklos kokybės rodiklius;
  • Rodo pirkimų veiklos nuokrypius nuo užfiksuotų tikslų;
  • Informuoja ne tik apie bendrus skyriaus pasiekimus, bet ir kiekvieno pirkimų specialisto veiklos progresą.

EcoCost platformos naudos

Platforma pilnai skaitmenizuoja viešųjų pirkimų procesus ir teikia nuolatinę naudą organizacijai

KLIENTAI

Mūsų sprendimais ir patirtimi pasitiki

Mūsų platforma naudojasi daugiau nei 1300 organizacijų bei daugiau nei 16000 specialistų iš visos Lietuvos.

Dažniausiai užduodami klausimai

  • Sistemos diegimo darbų derinimas, pradinės informacijos suvedimas, esamos informacijos perkėlims, įdiegimas ir naudotojų apmokymas paprastai trunka apie 1 mėnesį.

  • EcoCost sistemą galima integruoti su kitomis sistemomis dėl įvairių tikslų. Šiuo metu realizuotos integracinės sąsajos su Registrų centro E-sąskaita, SABIS, viešojo sektoriaus finansinės apskaitos sistema FABIS, buhalterinės apskaitos programomis Rivilė ir Progra, Microsoft Active directory, Entra ID, MS Office365, kt.

  • Tipiškai nauji EcoCost klientai perkelia sudarytų ir galiojančių sutarčių duomenis, pirkimo plano duomenis, darbuotojų (iniciatorių, vykdytojų) sąrašus. Jeigu sistema diegiama metų viduryje – vykstančių viešojo pirkimo procedūrų sąrašus.

  • Kliento nurodyti darbuotojai gali rašyti paklausimus į klientų aptarnavimo centrą bei konsultuotis telefonu dėl sistemos naudojimo. Esant poreikiui gali būti suorganizuoti ir vidiniai mokymai bei nuotolinės konsultacijos.

  • Į EcoCost licencijos kainą yra įskaičiuotas sistemos paruošimas bei diegimas kliento serveryje, mokymai naudotis sistema, sistemos atnaujinimai, konsultacijos viso sutarties galiojimo laikotarpiu. Papildomas išlaidas klientas patirtų tik didindamas licencijų skaičių arba modulių naudojimo apimtį.

  • Darbo vietos licencijos turi dedikuotą vartotojo prisijungimą. Konkurencinės licencijos vartotojai konkuruoja dėl prisijungimo prie sistemos ir esant užimtai sistemai gali būti į ją neįleisti. Tipiškai darbo vietos licencijos yra perkamos pirkimų skyriaus darbuotojams, o visi kiti organizacijos darbuotojai jungiasi per konkurencinio prisijungimo licencijas.

15 dienų nemokamai

Išbandykite EcoCost platformą

Išbandykite ir įvertinkite nemokamai, be jokių papildomų sąlygų.

Įsitikinkite, kad ši programa tinka jūsų organizacijai

15 dienų galėsite bandyti programinę įrangą simuliuodami viešųjų pirkimų planavimo, atliktų pirkimų registravimo, ataskaitų generavimo procesus.

Įdiegsime bandomąją programos versiją nemokamai per nuotolį

Pagrindinis reikalavimas, keliamas Jūsų kompiuterio operacinei sistemai – bent Windows 10 (dauguma kompiuterių turi tokią ir dar geresnę).

Apmokysime ir instruktuosime

Telefonu paaiškinsime, kaip pradėti naudotis programine įranga. Nurodysime, kokią pradinę informaciją privaloma suvesti. Tai paprasta.

Registracija

    Mūsų platforma naudojasi daugiau nei 1300 organizacijų bei daugiau nei 16000 specialistų iš visos Lietuvos.

    Susisiekime – lauksiu jūsų klausimų.

    Pardavimų vadovė
    Regvyta Gelumbauskienė

      Experience a Custom Demo Tailored to Your Needs

      Experience Our Products Without Limits (No conditions, No restrictions)

      Schedule a Demo Submit your request and let's arrange a personalized demonstration.
      Get Your Test Environment We'll prepare a customized testing environment for your needs.
      Quick Training Session Brief onboarding to get you started efficiently.

      Registration

        Our Solution for Central Purchasing Bodies and Multi-Organization Procurement
        Pradėkit ieškoti