Sutarčių modulis
- Automatinis e.sąskaitų apdorojimas
- Sklandus užsakymų tiekėjams pagal sutartis valdymas
- Visapusiškas sutarčių vykdymo ir kontrolės procesas
Automatinis e.sąskaitų apdorojimas
Sąskaitos automatiškai siejamos su sutartimis, tikrinamas sąskaitos įkainių ir pavadinimų pagrįstumas.
Sklandus užsakymų tiekėjams pagal sutartis valdymas
Užsakymų formavimas ir derinimas pagal sutartyje fiksuotus objektus bei įkainius lyg el. parduotuvėje.
Visapusiškas sutarčių vykdymo procesas
Sutarčių verčių išpirkimo sekimas, sutarčių keitimų, perdavimo aktų, kitų dokumentų ir įvykių fiksavimas.
Žinokite sutarčių vykdymo statusą
- Kontroliuokite sutarties vykdymą turėdami visą informaciją vienoje vietoje;
- Gaukite sutarčių sąskaitas iš E-sąskaita (SABIS);
- Sutarties vykdymo duomenis perduokite į finansų valdymo ar buhaterinės apskaitos sistemas.
Pagrindinės modulio funkcijos
Automatizuotas e-sąskaitos gavimas
Automatizuotas e-sąskaitų gavimas iš SABIS, E-sąskaita sistemų leidžia automatizuotai sąskaitas paskirstyti jų gavėjams.
Organizacijos aprūpinimo greitis
Modulis atveria organizacijos sudarytus prekių/paslaugų/darbų katalogus vienoje elektroninėje erdvėje, kurioje apsipirkimas itin nesudėtingas – kaip įprastoje elektroninėje parduotuvėje.
Paprasta formuoti užsakymą tiekėjui
Galima pateikti vieną užsakymą, nors prekės, paslaugos ar darbai yra aprašyti skirtingose sutartyse.
Likučių stebėsena
Laiku sužinokite apie besibaigiančią sutartį ir jos vertę ir inicijuokite naują pirkimo procedūrą.
Užsakymų vykdymo stebėsena
Sistemoje matomas užsakymo vykdymo progresas, fiksuojama užsakymo pristatymo apimtis ir laikas (vėlavimas).
Sutarčių įgyvendinimo kontrolė
Sistemoje fiksuojamas sutarties vykdymo statusas praneša apie besikeičiančius sutarties parametrus.