[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=’av-align-top’ space=” margin=’0px’ margin_sync=’true’ padding=’0px,0px,0px,0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ radius_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]
[av_image src=’https://ecocost.lt/wp-content/uploads/2018/10/tvarkos-aprasas-1.png’ attachment=’1961′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=”][/av_image]
[/av_one_full]
[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]
[av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ORGANIZAVIMO IR VIDAUS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠO PARENGIMO PASLAUGA’ color=” style=” custom_font=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ custom_class=” admin_preview_bg=”][/av_heading]
[av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”]
Esame viešųjų pirkimų veiklos konsultantai. Rengiame ir diegiame viešųjų pirkimų organizavimo ir vidaus kontrolės tvarkas organizacijose.
Organizacijos pirkimų veiklos efektyvumo didinimo tikslas – aprašyti ir standartizuoti viešųjų pirkimų procesus bei įdiegti efektyvias šiuolaikiškas procesų valdymo priemones.
Projektas dažniausiai trunka 1-2 mėn. Per šį laiką mūsų įmonės ekspertai padeda Jums pertvarkyti viešųjų pirkimų procesus iš esamų į daug efektyvesnius. Diegimo procesas yra detaliai suplanuojamas pirmojo etapo (proceso audito) metu. Vėliau nustatytas diegimo planas yra įgyvendinamas glaudžiai dirbant su kliento darbuotojais.
Siūlomos paslaugos:
1. Pirkimų vykdymo tvarkos aprašo parengimas savarankiškai pirkimus vykdančiai organizacijai – 1500,00 Eur plius PVM. Paslaugos apimtis:
- Pasiūlyti pirkimų valdymo sprendimą bei pirkimų valdymo organizacinę struktūrą;
- Parengti pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarką, ją pristatyti darbuotojams.
2. Centralizuotų pirkimų vykdymo tvarkos aprašo parengimas centralizuotai pirkimus vykdančiai organizacijai – 3000,00 Eur plius PVM. Paslaugos apimtis:
- Įvertinti buvusias ir nustatyti būsimas pirkimų centralizavimo apimtis ir reikalingus žmogiškuosius (finansinius) išteklius;
- Pasiūlyti pirkimų centralizavimo sprendimą bei centrinės perkančiosios organizacijos organizacinę struktūrą;
- Parengti centralizuotų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarką, ją pristatyti pavaldžioms organizacijoms.
Daugiau informacijos apie viešųjų pirkimų centralizavimo naudas galite rasti įmonės vadovo Karolio Šerpyčio daltaro disertacijoje: https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1995533/datastreams/MAIN/content
3. Pirkimų veiklos rodiklių nustatymo bei vertinimo metodikos parengimas – 1500,00 Eur plius PVM.
[/av_textblock]
[av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’Standartiniai projekto etapai’ color=’meta-heading’ style=” custom_font=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ custom_class=” admin_preview_bg=”][/av_heading]
[av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”]
I etapas – “Esamo proceso auditas”: susipažinus su organizacijos vidaus tvarkomis parengiamas pirkimo veiklų sąrašas ir atsakomybių matrica;
II etapas – “Diegimas”: viešųjų pirkimų organizavimo bei vidaus kontrolės tvarkos aprašo parengimas ir suderinimas su atsakingais asmenimis;
III etapas – “Naujos tvarkos viešinimas”: naujos tvarkos pristatymas ir darbuotojų mokymai.
[/av_textblock]
[av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’Projekto rezultatai’ color=’meta-heading’ style=” custom_font=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ custom_class=” admin_preview_bg=”][/av_heading]
[av_iconlist position=’left’ iconlist_styling=” custom_title_size=’14’ custom_content_size=’17’ font_color=” custom_title=” custom_content=” color=” custom_bg=” custom_font=” custom_border=” admin_preview_bg=”]
[av_iconlist_item title=’Parengtas pirkimo veiklų sąrašas ir atsakomybių matrica’ link=” linktarget=” linkelement=” icon=’ue812′ font=’entypo-fontello’][/av_iconlist_item]
[av_iconlist_item title=’Parengtas ir su vadovais suderintas viešųjų pirkimų organizavimo bei vidaus kontrolės tvarkos aprašas’ link=” linktarget=” linkelement=” icon=’ue812′ font=’entypo-fontello’][/av_iconlist_item]
[av_iconlist_item title=’Pravesti darbuotojų mokymai’ link=” linktarget=” linkelement=” icon=’ue812′ font=’entypo-fontello’][/av_iconlist_item]
[/av_iconlist]
[av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”]
Daugiau informacijos tel. 868757664 arba el.paštu r.gelumbauskiene@ecocost.lt
[/av_textblock]
[/av_one_full]