Klientų aptarnavimo specialistas
Darbo pobūdis:
- Klientų skambučių valdymas;
- Pagalba klientams naudojantis Ecocost pirkimai IT įrankiu;
- Nuolatinis ryšių su klientais palaikymas ir vystymas (atsakymas į paklausimus, informavimas apie darbų atlikimo terminus ir pan.);
- Bendradarbiavimas su produkto vystymo komanda sprendžiant klientų problemas.
Reikalavimai:
- Gebėjimas greitai reaguoti ir efektyviai valdyti informaciją;
- Ypatingas atidumas, kruopštumas, komunikabilumas, malonus bendravimas su klientais bei kolegomis;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai.
Privalumai:
- Darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje;
- Darbo patirtis su Ecocost pirkimų sistema;
- Viešųjų pirkimų žinios.
Alga (neatskaičius mokesčių): 1500-1800 Eur.
Laukiame Jūsų CV adresu: r.gelumbauskiene@ecocost.lt
Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.