Šiuo metu ieškome

KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTO

Darbo pobūdis:

  • Klientų skambučių valdymas;
  • Pagalba klientams naudojantis Ecocost pirkimai IT įrankiu;
  • Nuolatinis ryšių su klientais palaikymas ir vystymas (atsakymas į paklausimus, informavimas apie darbų atlikimo terminus ir pan.);
  • Bendradarbiavimas su produkto vystymo komanda sprendžiant klientų problemas.

Reikalavimai:

  • Gebėjimas greitai reaguoti ir efektyviai valdyti informaciją;
  • Ypatingas atidumas, kruopštumas, komunikabilumas, malonus bendravimas su klientais bei kolegomis;
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai.

Privalumai:

  • Darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje;
  • Darbo patirtis su Ecocost pirkimų sistema;
  • Viešųjų pirkimų žinios.

Alga (neatskaičius mokesčių): 900-1250,00 Eur.

Laukiame Jūsų CV adresu: r.gelumbauskiene@ecocost.lt

Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.